Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Δημοτικό Κοινωνικό Συσσίτιο
Ο Δήμος Καλαμάτας καλεί τους ενδιαφερόμενους δημότες του να υποβάλλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη τους στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Δημοτικό Κοινωνικό Συσσίτιο, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου, Δημοτικού Κοινωνικού Συσσιτίου και Δεκατιανού.
Βασικό κριτήριο ένταξης των ενδιαφερομένων είναι το ετήσιο καθαρό ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα, ενώ λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η οικογενειακή κατάσταση, η ηλικιακή ομάδα, τα προβλήματα υγείας –αναπηρίες, η κοινωνική έρευνα και η περιουσιακή κατάσταση.
Οικονομικά κριτήρια επιλογής ωφελουμένων στο Δημοτικό Παντοπωλείο :
ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ | ΕΩΣ 4.917,00 € |
ΔΥΟ (2) ΑΤΟΜΑ | ΕΩΣ 5.163,00 € |
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ | ΕΩΣ 7.745,00 € |
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩ | ΕΩΣ 10.326,00 € |
Οικονομικά κριτήρια επιλογής ωφελουμένων στο Δημοτικό Συσσίτιο :
ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ | ΕΩΣ 4.917,00 € |
ΔΥΟ (2) ΑΤΟΜΑ | ΕΩΣ 5.163,00 € |
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο και Άδεια Διαμονής σε ισχύ για όλα τα ενήλικα άτομα.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης.
- Για τους δικαιούχους Κ.Ε.Α. εγκεκριμένη αίτηση.
- Φορολογικά Στοιχεία:
- Εκκαθαριστικό Σημείωμα.
- Φορολογική Δήλωση (Ε1).
- Ε9 (αν δεν υπάρχει ακίνητο Ε9 μηδενικό) ή ΕΝΦΙΑ.
- Αποδεικτικό Κατοικίας (Λογαρ. ΔΕΚΟ ή παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή Μισθωτήριο Συμβόλαιο). Σε περίπτωση παραχωρημένης οικίας, το Ε2 του παραχωρούντα.
- Κατά περίπτωση:
Πιστοποίηση Αναπηρίας σε ισχύ από αρμόδια επιτροπή ΚΕΠΑ ή ιατρική γνωμάτευση Δημόσιου Νοσοκομείου ή άλλου δημόσιου φορέα υγείας, εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας.
Σε περίπτωση διαζυγίου, αποδεικτικό επιμέλειας τέκνων και άσκησης γονικής μέριμνας.
- Κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή βεβαίωση ανεργίας ή βεβαίωση επιδότησης από τον ΟΑΕΔ και των δύο συζύγων.
- Υπεύθυνη δήλωση για συμμετοχή ή μη στο πρόγραμμα σίτισης και στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά διατίθενται στο Δημαρχείο Καλαμάτας, Κτίριο Β, Διεύθυνση Πρόνοιας, ισόγειο, γραφ. εξυπηρέτησης δημοτών και έχουν αναρτηθεί στο διαδικτυακό τόπο του Δήμου μας (www.kalamata.gr). Επισημαίνουμε ότι όσοι δημότες είχαν εγκριθεί το προηγούμενο εξάμηνο, θα υποβάλλουν εκ νέου αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων μπορούν να κατατίθενται έως την Παρασκευή 30-09-2022, στο πρωτόκολλο του Δήμου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
0 Σχόλια